märkligt igen

häromsistens mötte jag en gentil läkare.
det hör inte till det vanliga.
igår var det dags igen.
jag har bytt städföretag för hemstädet
och igår kom dom första gången.
och hade med sig en blomma!
märkligt, men himla rart också!
”höstglöd” med lysande brandgula blommor.
jag blev nog lite glad.

7 reaktioner på ”märkligt igen

  1. Härligt! Ett företag som månar om kunderna, det hör tyvärr inte till vanligheterna i dessa tider (även om det borde vara självklart att sånt lönar sig i längden)!

    Gilla

  2. Och ett vackert foto tog du på blomman. Jag måste säga de läkare jag träffat nästan alltid varit gentila. Några undantag finns och tyvärr är det dem man minns.

    Gilla

Kommentera

